بانک اطلاعات پزشکی و سلامت

بانک اطلاعات پزشکی و سلامت

این وبلاگ وابسته به کلینیک پوست، مو و زیبایی بهشت ( دکتر کاظم محقق ) به آدرس اینترنتی www.beheshtclinic.com است و هدف از ایجاد آن داشتن یک بانک غنی از اطلاعات پزشکی می باشد.
بانک اطلاعات پزشکی و سلامت

بانک اطلاعات پزشکی و سلامت

این وبلاگ وابسته به کلینیک پوست، مو و زیبایی بهشت ( دکتر کاظم محقق ) به آدرس اینترنتی www.beheshtclinic.com است و هدف از ایجاد آن داشتن یک بانک غنی از اطلاعات پزشکی می باشد.

قیمت بوتاکس

 

 

بوتاکس پیشانی: هزینه ، فواید و هر چیز دیگری که باید بدانید

 

به دلیل خطوط افقی مربوط به حرکت و چین و چروک های بیان ، پیشانی مکانی معمول برای تزریق بوتاکس است. اما وقتی صحبت از صاف کردن چین و چروک می شود ، شایعات ، باورهای غلط و ایده های گمراه کننده زیادی وجود دارد ( اطلاع رسانی قبل از خیره شدن به طول یک سوزن ، از همه مهمتر است! ). در اینجا هر آنچه در مورد تزریق بوتاکس برای پیشانی خود باید بدانید آورده شده است.

 

بوتاکس چیست؟

بوتاکس نوع کوتاه شده سم بوتولینوم نوع A است و در سال 2002 برای استفاده زیبایی توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به عنوان یک راه حل بی خطر و موقت برای صاف کردن چین و چروک ها تأیید شد. (بله ، از همان نوروتوکسین شناخته شده است که به عنوان عامل ایجاد بوتولیسم شناخته می شود ، بیماری که عضلات را فلج می کند و می تواند کشنده باشد).

با وجود انجمن بوتولیسم ، محبوبیت بوتاکس به طور سرسام آوری افزایش یافت و همچنان محبوب ترین راه حل غیر جراحی برای مقابله با چین و چروک ها و همچنین درمانی برای میگرن های مزمن و تعریق زیاد است.

 

ماندگاری بوتاکس پیشانی چقدر است؟

بعد از تزریق ، متوجه می شوید که عضلات شما در عرض یک یا دو روز به آرامی بی حرکت می شوند و نتایج کامل بعد از دو هفته ظاهر می شوند. به گفته کاظم محقق ، پزشک زیبایی پوست در بهشت کلینیک ، اثرات صاف کنندگی بوتاکس معمولاً سه تا شش ماه قبل از محو تدریجی و کامل، تداوم دارد. اگر نتایج بوتاکس خود را دوست دارید ، تنها یک چیز وجود دارد که می تواند ظاهر آن را برای همیشه حفظ کند: تزریق آن به طور مکرر.

دکتر محقق توضیح می دهد: "هیچ روش درمانی اثبات شده ای وجود ندارد که بتواند اثرات بوتاکس را افزایش دهد." وی ادامه می دهد، "ولی مواردی وجود دارد که می توان برای تکمیل درمان انجام داد ، ولی شما نتایج را تقویت نمی کنید. این ها شامل مراقبت از خود ، استفاده از ضد آفتاب ، استفاده از آنتی اکسیدان ها و سلامتی کلی است. "

به دلیل فلج عضله ناشی از تزریق ، اگر از نتایج بوتاکس خود راضی نباشید ، متأسفانه ، نمی توان کاری انجام داد که بلافاصله اثر آن از بین برود ولی روش هایی وجود دارد تا سریعتر از بین برود. دکتر محقق توضیح می دهد: "بر خلاف پرکننده های HA (اسید هیالورونیک] که ماده ی ضدش وجود دارد، در مورد بوتاکس ما آنزیمی نداریم که بلافاصله ماده آن را " ذوب " کند. "با این حال ، نتایج بوتاکس موقتی است."

 

هزینه بوتاکس پیشانی چقدر است؟

پاسخ کوتاه: قیمت بوتاکس با توجه به برند، تعداد مناطق تزریق و موقعیت جغرافیایی مرکز زیبایی متفاوت است. تعداد تزریقات مورد نیاز نیز در افراد مختلف متفاوت است که می تواند قیمت نهایی را تغییر دهد. به گفته دکتر محقق ، شما می توانید در هر جایی از ایران با پرداخت 20 الی 50 دلار یک جلسه تزریق بوتاکس پیشانی را داشته باشید ( با توجه به نوسانات قیمت، هزینه بوتاکس به دلار آورده شده است ).

 

آیا بوتاکس پیشانی بی خطر است؟

مانند هر دارو یا درمان تزریقی ، بوتاکس خطرات خود را دارد. در سال 2009 ، FDA  هشدار ایمنی اضافه کرد مبنی بر اینکه بوتاکس "ممکن است از ناحیه تزریق گسترش یابد و علائم بوتولیسم را ایجاد کند" ، از جمله ضعف عضلانی و دشواری تنفس ، که می تواند ساعت ها یا هفته ها پس از تزریق رخ دهد.

دکتر محقق می گوید : با این حال ، بیشتر عوارض جانبی به دلیل خود فرآیند تزریق ایجاد می شود، مانند، خونریزی خفیف، کبودی ، درد و تورم. وی می گوید: سردردهای موقتی نیز ممکن است رخ دهد و در صورت تزریق نادرست ، پتوز ابرو (افتادگی) ایجاد می شود.

برای به حداقل رساندن خطرات ، به دنبال یک پزشک با تجربه و دارای مجوز در زمینه تزریقات زیبایی باشید. دکتر محقق تأکید می کند: "برای بیماران یا کسانی که علاقه مند به دریافت این درمان هستند مهم است که آنها به یک پزشک آموزش دیده و با تجربه مراجعه کنند."

همچنین می بایست به مدت یک یا دو روز پس از درمان از ورزش های شدید مانند دویدن، ایروبیک و ... خودداری کنید. با این کار خطر مهاجرت بوتاکس از محل تزریق به نقاط دیگر به قبل از جذب دارو به حداقل می رسد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد