بانک اطلاعات پزشکی و سلامت

بانک اطلاعات پزشکی و سلامت

این وبلاگ وابسته به کلینیک پوست، مو و زیبایی بهشت ( دکتر کاظم محقق ) به آدرس اینترنتی www.beheshtclinic.com است و هدف از ایجاد آن داشتن یک بانک غنی از اطلاعات پزشکی می باشد.
بانک اطلاعات پزشکی و سلامت

بانک اطلاعات پزشکی و سلامت

این وبلاگ وابسته به کلینیک پوست، مو و زیبایی بهشت ( دکتر کاظم محقق ) به آدرس اینترنتی www.beheshtclinic.com است و هدف از ایجاد آن داشتن یک بانک غنی از اطلاعات پزشکی می باشد.

اولین تجربه بوتاکس من

 

 


خب بیایید در مورد بوتاکس صحبت کنیم. در 22 مهر 1398، من در اینستاگرام خود این مطلب (تجربه بوتاکس) را به اشتراک گذاشتم که برای اولین به سراغ تزریق بوتاکس رفتم. اکنون 4.5 ماه از آن زمان می گذرد و اثر بوتاکس شروع به از بین رفتن می کند. بنابراین فهمیدم که بوتاکس را از ابتدا تا انتها (تقریبا) داشته ام ، وقت آن است که بالاخره همه چیز را در مورد تجربه بوتاکس خود به اشتراک بگذارم و به برخی از سوالاتی که چند نفر از شما در اواخر مهرماه در مورد این روش ارسال کرده بودید ، پاسخ دهم.

 

می خواهم با این شروع کنم که: برخی از شما ممکن است با این موضوع مخالف باشید یا فکر کنید رح این موضوع غیرضروری است. من شخصاً مخالفم، همه ما مستحق دادن نظرات خود هستیم.

الان یکی دو سال است که به خطوط کوچک پیشانی و دور چشمم نگاه می کنم. وقتی 25 ساله شدم ، فهمیدم " قبل از اینکه بدتر شود باید این کار را انجام دهم " این خطوط ممکن است فعلا کوچک باشند ، اما اگر اجازه دهم در سراسر صورتم برای خودشان آزاد بچرخند ، قطعاً بزرگتر ، عمیق تر و بیشتر می شوند. بنابراین دل رو زدم به دریا و با مرکز زیبایی و لیزر "بهشت کلینیک" تماس گرفتم و یک مشاوره رایگان با دکتر کاظم محقق هماهنگ کردم.

من برای گرفتن پاسخ برخی سوالاتم به جلسه مشاوره رفتم و به جای اینکه تمام دانسته های خود را با اینترنت کامل کنم ، از یک متخصص حرفه ای کمک گرفتم. این مشاوره به طرز باورنکردنی به خوبی انجام شد و من با دکترم احساس راحتی کردم تا جایی که گفتم " به جای اینکه یک روز دیگر برگردم، آیا فرصتی هست که بتوانم امروز بوتاکس تزریق کنم ؟" خب، دکتر محقق هم همان جلسه برایم 17 واحد بوتاکس تزریق کرد.

آنچه در مورد دکترم بیشتر نظرم را جلب کرد این بود که او سعی نکرد من را وادار به انجام کاری کند. پس از بیان مشکلاتم در نواحی مورد نظر توسط من، ایشان پیشنهادات خود را به من ارائه داد و به من توصیه کرد که: ما آهسته شروع می کنیم و در صورت لزوم بعداً به آن اضافه خواهیم کرد. بنابراین در آن موقع ایشان 17 واحد بوتاکس به پیشانی من تزریق کرد.

حدود 2 هفته طول می کشد تا بوتاکس در محلش جا بیوفتد تا شما کم کم متوجه کاهش حرکات در پیشانی خود شوید. وی به من توصیه کرد که قرار ملاقات بعدی حدود 2 هفته باشد تا ببیند وضعیت صورتم چگونه است. بنابراین در تاریخ 4 آبان، به مطبش بازگشتم تا اطمینان حاصل کنم که همه چیز خوب باشد. ناحیه ای در پیشانی من وجود داشت که وقتی پیشانی ام را حرکت می دادم هنوز چروکیده می شد ، بنابراین از او خواستم این را مشکل را رفع کند و ایشان هم در آن جلسه 2 واحد بوتاکس دیگر اضافه کرد. بنابراین در مجموع 19 واحد بوتاکس به پیشانی ام تزریق شده بود.

 

ما تصمیم گرفتیم صبر کنیم و چیزی برای پنجه کلاغی هایم تزریق نکنیم ، زیرا من اولین بار بود که بوتاکس می زدم و او می خواست قبل از اینکه آن را به قسمت دیگری از صورتم اضافه کنم ، نتیجه آن را ببینم.

 

اثرات جانبی بوتاکس

وقتی پس از اولین جلسه تزریق بوتاکس به خانه برگشتم ، بلافاصله احساس سردرد کردم. خیلی کم بود و بعد از تزریق اول بوتاکس من چند روزی بود و بعد محو شد. این برای من تعجب آور نبود ، چون دکتر به من هشدار داد که این اتفاق ممکن است بیوفتد اما پس از مدت کوتاهی به حالت عادی برمی گردد ، بنابراین برای این موضوع آماده شدم و چند عدد استامینوفن گرفتم ولی چون سردردم خیلی خفیف بود نیازی به مصرفشان ندیدم. به غیر ازاین، هیچ چیز دیگری احساس نکردم.

 

حالا پاسخ برخی سوالاتی که در مورد بوتاکس ارسال کرده اید:

 

هزینه بوتاکس چقدر می شود؟

این هزینه بسته به اینکه برای بوتاکس در کدام شهر و مرکزی بروید ، به طور معمول حدودا معادل نیم تا 1 دلار (با توجه به نوسانات قیمت و اینکه ممکن است این مطلب را خیلی وقت بعد بخوانید قیمت ها را به دلار محاسبه کردم) برای هر واحد متفاوت است. در آن موقع من در کل برای 17 واحد بوتاکس خود 200 هزار تومان پرداخت کردم. سپس ، هنگامی که در ویزیت بعدی خود، 2 واحد اضافی را تزریق کردم ، آنها در کلینیک برای نشان دادن حسن نیت تزریق مرا رایگان حساب کردند.

 

آیا بوتاکس به لاغری صورت کمک می کند؟

بله. بوتاکس وقتی به کناره های چشم تزریق می شود کمی گونه ها را به سمت بالا می کشد، در نتیجه صورت شما کمی کشیده تر و لاغرتر به نظر می رسد. علاوه بر این ، می توانید کمی فیلر یا ژل (که با بوتاکس فرق دارد) به ناحیه چانه اضافه کنید تا به کشیده شدن آن و ایجاد لاغری بیشتر در ظاهر کمک کند.

 

از چه سنی شروع به تزریق بوتاکس کنم؟

در واقع هیچ سن خاصی برای شروع بوتاکس وجود ندارد. همه چیز به سن شما و ژن های شما بستگی دارد. بعضی افراد زودتر پیر می شوند ، بنابراین باید بوتاکس را به عنوان یک روش پیشگیری از اوایل یا اواسط دهه سوم زندگی شروع کنند. سایر افراد با سرعت کمتری پیر می شوند و می توانند منتظر بمانند تا اواخر دهه سوم یا در اوائل دهه چهارم شروع به تزریق بوتاکس کنند.

 

چکار کنم تا 20 ساله به نظر برسم؟

متأسفانه این سوال نیز پاسخ مشخصی ندارد. همه چیز به تعداد واحدهایی که تزریق می کنید و همچنین به اینکه تزریق کننده شما چقدر با دانش و ماهر باشد بستگی دارد. همیشه ، همیشه و همیشه تزریقتان را نزد کسی که آموزش مناسب دیده و به دانشکده پزشکی رفته انجام دهید. همیشه مدارک تزریق کننده بوتاکس خود را چک کنید (پزشکان غالبا مدارک خود، شامل مجوزهای کار و دوره های تکمیلی و باز آموزی را در اتاق خود نصب می کنند). در این زمینه همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و پزشکی همیشه در حال پیشرفت است ، بنابراین پزشک شما باید همیشه پیشرفته ترین دانش و ابزار را داشته باشد. علاوه بر مراجعه به یک پزشک معتمد ، باید همیشه تزریق بوتاکس را تا حد ممکن طبیعی نگه دارید. زیاده روی نکنید زیرا در این صورت مانند زنان جا افتاده به نظر خواهید رسید. در این مورد ، هیچ چیز به اندازه طبیعی بودن و مصنوعی نبودن به زنان کمک نمی کند. شما که نمی خواهید در طی 20 سال اینگونه به نظر برسید. اگر تزریق های بوتاکس خود را به طور طبیعی و به درستی انجام دهید ، در آینده زیاد به بوتاکس نیازی نخواهید داشت. همچنین باید به یاد داشته باشید که کمی حرکت بعد از بوتاکس مهم است، یعنی  ابروهای شما هنوز باید کم بتوانند به سمت بالا و پایین حرکت کنند. صورت یخ زده جوان نیست و سعی نکنید صورت خود را دوباره شکل دهید تا کاملاً متفاوت به نظر برسد. حفظ فرم صورت طبیعی شما در آرام پیر شدن مفید است.

امیدوارم این پست در مورد بوتاکس برای شما مفید واقع شده باشد. در واقع من خودم همین دوشنبه برای ویزیت دوباره پیشانی ام توسط دکتر محقق قرار وقت قبلی دارم. ممکن است تصمیم بگیرم که پنجه کلاغهای هایم را نیز بوتاکس کنم ، اما هنوز دارم در مورد این مسئله فکر می کنم .

لطفا توجه داشته باشید که این تجربه، تجربه من است. افراد مختلف ممکن است تجارب مختلفی داشته باشند بنابراین همیشه با احتیاط پیش بروید.

اگر سوال دیگری دارید ، لطفاً در زیر همین پست نظر دهید. نظرات شما توسط بهشت کلینیک تایید می شود و اگر قبلاً بوتاکس یا فیلر انجام داده اید، دوست دارم در مورد تجربه شما بشنوم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد