بانک اطلاعات پزشکی و سلامت

بانک اطلاعات پزشکی و سلامت

این وبلاگ وابسته به کلینیک پوست، مو و زیبایی بهشت ( دکتر کاظم محقق ) به آدرس اینترنتی www.beheshtclinic.com است و هدف از ایجاد آن داشتن یک بانک غنی از اطلاعات پزشکی می باشد.
بانک اطلاعات پزشکی و سلامت

بانک اطلاعات پزشکی و سلامت

این وبلاگ وابسته به کلینیک پوست، مو و زیبایی بهشت ( دکتر کاظم محقق ) به آدرس اینترنتی www.beheshtclinic.com است و هدف از ایجاد آن داشتن یک بانک غنی از اطلاعات پزشکی می باشد.

درمان پی آر پی PRP در ریزش مو



پلاسمای غنی از پلاکت یا پی آر پی PRP یک درمان قدیمی است که به طور گسترده ای در پوست ، ارتوپدی و دندانپزشکی استفاده می شود. درمان پلاسمای غنی از پلاکت از فاکتورهای رشد موجود در ذرات آلفا پلاکت به صورت اتولوگ استفاده کرده و رشد فولیکول های مو را تحریک کرده و قسمت زخم را به روشی کارآمد بهبود می بخشد. هدف اصلی پی آر پی PRP در پوست ، به ویژه درمان آلوپسی آندروژنتیک ، القای رشد فولیکول مو 21 در هنگام بیمار زیر 21 سال است زیرا جراحان این گروه سنی ترمیم مو را توصیه نمی کنند. بدیهی است که برای رسیدن به نتیجه نهایی طاسی باید به سن بلوغ کافی برسید و سپس برای بهترین نتایج زیبایی ، جراحی کاشت مو را توصیه کنید. وقتی شروع به جمع کردن خط مو می کنید و به سن کاشت مو نرسیده اید ، پزشک / جراح به شما توصیه می کنند که درمان PRP انجام دهید. این بی خطر است و از سرم خود شما برای تحریک رشد فولیکول های مو استفاده می کند. این مادهزبه ویژه برای افرادی که در ناحیه تاج ، نازک و در بعضی موارد فاقد کاندیدای کاشت مو هستند ، توصیه می شود ، یعنی وقتی بیمار نسبت به داروی رشد مو فیناستراید حساسیت دارد.

هنگامی که بیمار به سن کاشت مو نرسید ، برای درمان الگوی ریزش مو در زنان ، به ویژه برای تصفیه خطوط نازک و افزایش فاصله بین پارتیشن ها

این کار به شرطی که میکرو مو به اندازه کافی برای تحریک رشد فولیکول مو و جلوگیری از کوچک شدن ریشه مو مفید باشد ، مفید است.

پی آر پی PRP فقط در مواردی توصیه می شود که ناحیه آسیب دیده فقط علائم ریزش مو را نشان دهد ، یعنی نازک شدن خط مو یا گسترش فضای بینابینی و تمام اثرات کوچک سازی ریزش مو.

PRP پی آر پی در درمان مناطق طاس کمک نمی کند زیرا برای رشد مجدد موهای طبیعی قسمت طاس به یک روش کاشت مو نیاز دارد

رشد فولیکول مو را بهبود می بخشد و فولیکول های مو را بعد از جراحی کاشت مو تقویت می کند.

جلسه PRP با کنترل کاشت مو برای ریزش بیشتر مو

با توجه به ریزش موی شما ، بیماران مبتلا به ریزش مو قبل یا بعد از جراحی با پلاسمای غنی از پلاکت درمان می شوند. یک دلیل که مردم باید به PRP توجه کنند این است که PRP درمانی فقط برای تحریک رشد فولیکول مو استفاده می شود. اگر به دلیل آلوپسی آندروژنتیک تحت تأثیر کوچک سازی قرار گیرد. PRP تنها اقدامی برای جلوگیری از ریزش مو است ، این مورد در مورد طاسی نهایی وجود ندارد. اقدام نهایی و دائمی در برابر طاسی ، تنها روش کاشت مو است که شامل انتقال فولیکول مو از ناحیه دهنده به ناحیه گیرنده ، پر کردن سر بیمار از مو ، با تمام نتایج زیبایی و طبیعی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد